Swagers

Hejsan, jag och Ellen sitter just nu och redigerar lite bilder från veckan, och väntar på att tåget ska komma, så vi får åka hem till Bräcke igen. Har haft en underbar vecka i Valbo med min prinssesa. Vädret har varit toppen, vi har bara ätit en massa gott, (känns som om jag väger 20 kg tyngre haha!!) och handlat en massa sommarkläder och smycken. Kunde inte ha varit bättre, plus en lyckad prao också, med dö trevlig personal. Bortsätt från min hemlängtan, har inget gått dåligt. Igår var vi in till Gävle och kollade på kläder och åt glass, sen när vi kom hem var vi ute hela kvällen och stekte runt. 
Tåget kommer fram till Bräcke nångång vid halv sju, och då ska jag äntligen få träffa min saknade familj och sen kommer min fina pojkvän och sover över, som jag längtan att få somna brevid den finaste jag vet. Och imorgon blir det skola igen, utan alla killarna, hur ska jag klara alla Spanska lektioner utan Kalleballe och Lullebulle.. Kommer bli en tråkig vecka.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: