Bensjö

För er som undrar vad jag menar med " nya huset i Bensjö" och allt sånt där, här har ni förklaringen.
Kommer den 1 Juli att flytta till Bensjö, med mammas familj. Känns för tillfälet bajs, tråkigt att flytta ifrån Bräcke och inte kunna gå till Ellen på morgonen osv. Men jag måste bara vänja mig, det är de. Så just nu, står huset tomt tills vi flyttar in, och mamma och Ulf är där rätt ofta och grejar och flyttar lite smått med grejer. 
Det ligger hur fint som helst, och jag bara längtar tills det ska bli sommar, så jag kan fota en massa där. Sen ligger det alldeles vid sjön, och en strand. Det kommer bli bra tillslut, fast att jag nu gör vad som helst för att inte flytta dit.
( Bilderna är från i vintras)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: