they’re wasting, they’re coming.

 
Hade en mys kväll igår, badade, gjorde hårinpackning och ansiktmask. Hade i inpackningen i ungefär tre timmar, och nu är mitt hår som nytt, helt mjukt och glansigt, körde också med glansdroppar som jag fick av Ronja för ett tag sen, vilket gjorde de ännu bättre. 

Idag var det sista dagen innan lovet, känns faktist bara bajs att få lov, har absolut inget att göra på lovet, ska hitta på nått med Alex, och med Femke och Denise nån dag, men annars har jag inget mer planerat, känner på mig att jag kommer kolla igenom alla swefilmers filmer och rensa kylskåpet, det återstår att se, sen ska Ellen bort hela veckan, kommer inte klara mig..
Skolan var iallafall helt okej, underbart med vår väder, sen hade vi nån tipsrunda på eftermiddagen, vårkänslor. Efter skolan drog jag hem och fotade och fikade, sen kom lilla Vilja hit, så myste med henne och nu väntar jag på mat, sen vet jag inte vad jag ska göra, antagligen gå till Ellen. Ha en bra påsk.
Btw, alla små inlägg dom senaste dagarna som är lite sjukt som jag inte visste om fröns när jag kollade min blogg idag, har Ted skrivit. 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: