Right here waiting for you

Livet rullar på, och allt går hur bra som helst, nästan allt iallafall. 
Är hur glad som helst, bara några få saker som kommer och förstör, annars kunde det
inte ha varit bättre just nu. Jag tänker lite för mycket ibland bara, på vad som kan hända
 och vad som inte kan hända, bara onödigt av mig. 
Försöker lägga ner det. 
Saknar saknade personer, men mår bättre när jag tänker på att jag får träffa 
dom snart. Längtar lite för mycket tills min födelsedag den 19 Mars, räknar ner varje dag som går.
Och blir överlycklig när jag har glömt att räkna en dag, och inser att det är två dagar kortare till min dag. 
Går runt och funderar på hur mitt nya rum ska se ut, och kollar runt på tusen olika inredningssidor för 
att hitta insperation. Letar en ny säng, och hoppas på att en dag när jag kommer in på mitt
rum, ska en ny säng stå där. 
Lyssnar på bra men gammal musik, och letar efter nya låtar hela tiden.
Deppar lite för varje snöflinga som ramlar ner. 
Kollar på filmer och drömmer mig bort, tror att jag en dag ska ha ett film liv, fast jag 
egentligen vet att jag kommer få ett helt vanligt svensson liv. 
Träffar folk som får mig att skratta och myser med Ellen varje dag. 
Livet har sina bättre stunder. 
Men jag får ändå en känsla av att det går för bra, och att jag kommer ramla ner snart, till botten.
Men sånfall ska jag leva nu och njuta. 
 
 

Kommentarer
Mostris Saris

Alla faller vi ibland, men vi blir bara starkare av det och får en ny erfarenhet i livet trots hur illa vi kan må! Tänk på nuet och inte vad som kan hända! Om du får ett svenssonliv eller ej, det återstår att se, men jag har svårt att tänka mig att du får det.. för du är lite annorlunda på ett bra sätt! Jag har också känt mig annorlunda många gånger, men det är också därför mina vänner tycker om mig. Just för att jag gör det jag känner för och går mina egna vägar. Du ska alltid stå upp för dig själv och inte ryckas med av att "vara som alla andra". För du kommer längst i ditt liv, av att helt enkelt vara den du är!

Massa kramar till dig! Vad önskar du dig i present?

/Mostris




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: