Om jag hade pengar..

Är lite sådär smått behov av en massa pengar, eller grejerna jag ska köpa för pengarna rättare sagt. Hatar när man ena dagen inte behöver nått, och nästa dagen behöver man huuur mycket som helst. Insåg för nån dag sen att nästan allt mitt smink som jag använder är slut, inget brukar ta slut samtidigt, men nu är nästan allt slut. Och bara de går väl på 500 kanske, sen behöver jag ett par nya converse vilket blir pengar det med, och sen måste jag ha ett par byxor också. Sen som jag sa gick min plattång sönder igår, och jag behöver en ny nu. Sen fyller jag år om 12 dagar och föräldrar ( inte mina iallafall) brukar inte vara så villig att köpa grejer sådär dagarna innan jul eller födelsedagar, får alltid höra " Du fyller snart år, du får vänta tills de"  
Men ska in till stan i morgon med mamma, så får hoppas att det löser mina problem, några av dom iallfall.
 
Inatt sov Ellen och Denise här, vi myste först hos Ellen hela kvällen och kollade på film och åt massa gott, sen gick vi hem till mig och fikade och la oss och sov. Sen idag har jag hjälp momma och städat hela huset tills mamma och Ulf skulle komma hem från Spanien. Ikväll kommer Alex hit, får se vad vi hittar på, film kanske. 
Puss.
I need you

Kommentarer
Alicia

Så vitt jag vet har du två platt gånger till och ett par converse redan ;)

       http://teambracke.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: