Livet kom i mellan

 
Har inte hunnit med bloggen så mycket den här veckan, har haft fullt upp känns det som. 
Onsdags: Åkte till badhuset med skolan och hade hur kul som helst, åt mjukglass för första 
gången iår och bara myste med mina fina änglar. Sen när jag kom hem från de 
gick jag direkt till gympahallen och hade barngympan, Ellen kunde inte hjälpa till
och jag fick ha den själv, men tog in mamma till min hjälp och allt gick som det skulle. Resten av kvällen 
var jag med Ellen och kollade på film.
Torsdags: Åkte upp till Nyhem till pappa, var med Flisan och bara tog det lungt. 
Fredags: Skola som vanligt, sen hk hela eftermiddagen. När jag slutade gick jag och min
fina Alex hem till mamma och jag hämtade lite saker osv, sen åkte vi upp till pappa
och myste, kollade på film, gick ut och träffade Femke,Alicia,Jocke och Tobbe, och 
myste lite till.
Idag:  Vaknade vid halv sju, och varken jag eller Alex kunde somna om så vi låg och prata tills nio 
nångång, då satt vi på en film och åt frukost. Han åkte hem för en timme sen, då gick jag ut och 
lekte med Aron och Nathalie. Väntar på att pappa ska komma hem från Östersund, så 
jag kan äta och sen hitta på nått. 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: