Jag gillar att göra om, märks de eller?

Fick tråkigt efter skolan och tog och gjorde en ny header, simpel och enkel. 
Har blivit förkskyld igen, när ska de ta slut! Är frisk nån dag sen börjar allt om igen. Sen har jag friluftsdag imorgon på skolan och ska åka till badhuset, vilket inte känns så kul när jag är sjuk och har bajs ont i halsen, så får se hur jag gör om jag följer med eller stannar hemma. 
Har inte så mycket att skriva om, allt är som vanligt,
går i skolan✝ är himla kär i min Alex✝ har fått en crush på svenska filmer och kollar igenom alla som finns på swefilmer✝ livsnjutar mig en massa✝ saknar Ella så det svider✝ skickar fula bilder med folk på snapchat✝ kollar drömlivs bloggar och önskar jag var rik ✝deppar varje Tisdag och Torsdag när Ellen och Denise åker slalom ✝sparar varje krona jag får för att köpa nått fint när jag får tillräkligt med pengar✝ Lyssnar på de ve du och Melissa Horn✝ Äter såfort jag får tråkigt✝ Fixar mig onödigt många gånger på en dag✝ Räknar ner dagar till min födelsedag✝ försökr lägga mig tidigt, vilket inte går så bra✝ är gladare än gladast✝ Men blir lika snabbt ledsen och tårarna kommer✝ Kollar resor till varmare ställen hela tiden och drömmer mig bort✝ Funderar över hur mitt nya rum ska se ut✝ Har beslutsångest av vilken serie jag ska börja kolla på✝ Oth eller Gossip Girl ✝ Och bara njuter av allt✝
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: