Du om någon borde förstå

Tog en springtur med Ellen i det underbara vädret, min oändliga förskyldning och ett stort skavsår samtyckte inte och hälften av dom 3,5 km blev ingen springning, men annars om man tänker bort det gick det bra. Stannade efter ett tag och gjorde 30 knäböj och några övningar när jag kom hem, kroppen  kommer vara död imorgon. Tog en dusch när jag kom hem och fikade, och nu har jagg suttit och funderat för länge över vad jag skulle skriva att jag insåg att  jag har en kvart på mig tills jag ska vara på bion och håret är blött och sitter i shorts och linne. Hade viljat se filmen, men är 15 års gräns, känns surt eftersom jag fyller år om några få dagar, bli15bli15bli15 är det ändå som kretsar i min hjärna nu. Puss hej.
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: