Allt är så bra

Godmorgon.
Fick sportlov igår, så himla skönt. Ska slappa hela lovet, så jag är utvilad tills skolan sen. Hade chill dag på skolan igår, hade film i biosalongen hela eftermiddagen. Dock hade jag sett filmen, footloose var de,men det gick bra ändå. Sen efter skolan drog jag och Ellen hem och tog det lungt ett tag, sen kom Felicia och Freyah hit och vi fikade och satt mest och skratta. Sen gick dom hem,och jag och Ellen gick och mötte upp Denise, sen gick vi på thaimarket och åt middag, sen följde vi med Aron och kollade på småstjärnorna och min lilla prinsessa var så duktig och vann. Sen följde Ted, Jesper och Ellen med hem till mig, vi lyssnade på musik och pratade, sen gick dom hem och då kom Alex, vi kollade på film, spelade på mobilerna och pratade. Sen somnade jag. Lyckad kväll.
idag får jag se vad jag och Ellen hittar på. Tar det lugnt bara tror jag.
hoppas vi får ett bra lov,pusshej.



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: