60 frågar med 60 svar

1. Hur gammal är du? 14, men fyller som sagt 15 om nio dagar
2. Hur gammal känner du dig? Inget jag tänker på
3. Vad har du gjort i dag? Varit med Ellen, jobbat på bion, sprungit och bara tagit det lungt.
4. Vilken film såg du senast? Sommaren med Göran
5. Vem ringde du senast? Ellen
6. Är du besatt av någonting? Min mobil
7. Är du rädd för blod? Det värsta jag vet, blir helt yr och blek såfort jag tänker på blod, dom som känner mig vet vad jag menar.
8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? I mitt rum, i sängen
9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Haha nej
10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Nej
11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Min garderob består av stickat i alla möjliga färger, men mest vitt och beige tror jag. 
12. När vaknade du i dag? Konstigt nog halv 12
13. Vilken är din favorithögtid? Det är nog julafton tror jag, allt är så mysigt då. Men jag gillar alla högtider.
14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Önska att jag var i Thailand där min saknade Ella är.
15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Åh jag vet inte faktist. 
16. Hur vill du tillbringa din pension? Med folk jag tycker om, och vara frisk och ha fina barnbarn.
17. Vad lyssnar du på just nu? Ingenting
18. Har du någon gång brutit ett ben? Nej
19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Dricka,Te, Musli,Smör och hallon
20. Vem är din favoritkändis? Är väl Justin då, men egentligen har jag ingen " favorit" längre, gillar allt möjligt.
21. Vad är du på för humör just nu? Hur glad och trött som helst
22. Vilka världsdelar har du varit i? Europa och Afrika
23. Snarkar du? Jag vet inte, hoppas inte att jag gör de iallfall
24. Vilka yrken har du provat på? Jobbat på bio, jämtkrogen, operan, och såna där småjobb, sommarjobb och sånt där.
25. Hur går du helst klädd? Svarta dr denim jeans och en tjocktröja
26. Vilket stjärntecken är du född i? Fisk
27. Vilket är ditt favoritgodis? Gillar allt godis 
28. Vad sa du senast? Aa godnatt
29. Vilket är ditt bästa ämne i skolan? Har inget speciellt favorit ämne, men idrott då kanske.
30. Vad har du på dig just nu? Mjukis shorts och ett linne
31. Vilken är din favoritaffär? Hm, Gina tricot, Bikbok, dom där biliga och bra affärerna
32. Vad har du för storlek i kläder? XS-S, beror på vad jag ska ha för slags kläder
33. Vad har du i dina fickor? Olika, pengar, busskort, papper från skolan, tuggummi.
34. Vad köpte du senast? Smink
35. Hur många gånger har du flyttat? 2 kanske?
36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? Jag vet inte faktist
37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Inget av dom, men morgon kanske då
38. Senaste filmen du såg på bio? Mammas Pojkar
39. Har du blivit sydd någon gång? Nej
40. Har du någon gång badat naken utomhus? Aa, förra året med brudarna haha.
41. Vad åt du till frukost?  Te och macka
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Var fyra och skulle fylla fem, minns tyvärr inget mer haha. 
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Nej
44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Jadu, Ellen kanske
45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? Brevid mig i sängen
46. Vad var det sista du åt? En macka 
47. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Ulf väcker mig, men vid halv sju ungefär
48. Är du blyg? Ja och nej, beror på med vem och vad jag ska göra
49. När flög du senast? I Maj
50. Har du någon tatuering? Sorligt nog nej
51. Har du varit med om en bilolycka? Nej
52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Det har ju alla
53. Vilken är den roligaste träningsformen? Beror på hur det menas? Men springa är roligt
54. Har du några husdjur? En katt, två hundar och  en fisk hos mamma. Och tre hundar hos pappa, jag lever i en animal planet, jag vet.
55. Vill du gifta dig? Ja
56. Var växte dina föräldrar upp? Brunflo och Nyhem tror jag 
57. Har du någon gång ringt polisen? Jag, Alicia och Ronja "råkade" ringa 112 när vi var små, men inget annat än de.
58. Vilka är dina största svagheter? Att jag aldrig tror på mig själv, och tvekar rätt ofta.
59. Har du, eller har haft, något smeknamn? Bruno och Wilmis, blir bryd när folk säger Wilma
60. Vad ska du göra imorn? Gå i skolan, sen träna och planera barngympan
Saknar Grekland

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: