Gjorde om designen

Före
 
Efter
 
Den vart verkligen inte så som jag hade tänkt mig. Men det får duga så länge. 
Gjorde om lite med rubrikerna eftersom att av det jag skrev på rubriken syndes bara hälften av vad som skulle synnas, vilket blev kaos när man läste. Så nu hoppas jag att hela rubriken syns.
 
Vad händer annars?
Ungefär ingenting, har tema vecka på skolan, vilket är hur chill som helst.Sov hos Alex i Tisdags, vi åkte moped, var ute en stund med Jonathan och Johan, sen åkte vi hem. Höll på att frysa ihjäl, så när vi kom hem la vi oss och kollade på film och värmde oss.  Sen var det vårfest på skolan igår, och vi fick vara lediga idag. Var helt okej den första timmen på vårfesten, sen var det några få uppträdande som var hur bra som helst, sen nån tävling. Och sen hade vi "skolans... ", jag och min fina Alex blev skolans par. Vid tio nångång åkte jag hem, var tänkt att jag skulle till Denise med hon och Ellen, men hade sån jävulsk mensvärk så jag stannade hemma istället. Imorse när jag vaknade gick jag till Ellen och åt världens godaste frukost, sen kom pappa och hämtade mig vid 3, då åkte vi upp till Nyhem, ska vara där tills på Fredag, papi time.
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: