Det här är början på nått bra

Första riktiga dagen på sommarlovet, det känns verkligen hur skönt som helst. Har hänt rätt mycket dom senaste dagarna. Skolavslutningskvällen vart inte som planerad, vädret kunde inte ha blivit sämre och jag och Alex drog hem vid halv tio haha. Sen på cruisingen i Lördags var det inte heller toppen väder, var bara ute nån timme, sen var vi inne hos Adam och kollade på film. Drog hem vid halv ett och somnade direkt. Igår sov jag och Alicia hos Ellen, vi var med Kevin och Robin hela kvällen, dom drog hem vid elva nångång och då tog vi fika och gick och la oss. 
Just nu sitter jag och dricker te och läser allt i hemmet, letar insperation till mitt nya rum i Bensjö och väntar på min fina skatt. 
Ha ett bra sommarlov, så hörs vi när vi hörs.
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: