be a girl a guy needs.

Har varit med Alex hela helgen, mysigt. I Fredags var vi bara hemma och gosade, sen på Lördag(igår) åkte vi till Hammarn tidigt på morgonen och var där tills tio på kvällen ungefär, drog hem rätt tidigt eftersom att alla vart trött och ville hem, under dagen var vi i backen och sen åkte vi och åt pizza, träffade sen mina saknade och underbara älsklingar, Ella och Alva. Var med dom hela kvällen och satt och kollade på bilar! Träffade sen William och Tina och satt och pratade med dom ett tag, senare åkte vi hem och min fina somnade på min axel i bilen, gosis.

Imorse åkte vi ner till Bräcke och Alex åkte hem så pappa skjutsade mig till Bensjö, där jag var hela dagen och pratade och umgicks med min saknade mamma och syster. Pappa kom och hämtade mig på eftermiddagen, åkte hem till Nyhem då och resten av kvällen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, kollat på skärgårdsdoktorn med familjen!
Imorgon ska jag följa med Ellen till Sundsvall och slösa pengar på kläder!

Snodde Alvas bild från igår, puss kalas haha.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: