B i t c h

Haha och jag gör det igen, tar bild på min dramatiska mun med en dramatisk rubrik.
 
Sista veckan i 8an nu, kan det bli bättre? Och betygen ska sättas när som helst, om dom inte redan har satts? så det är bara chill nu. 
Har lite smått panikångest att jag måste in till stan och köpa nytt smink och kolla om jag hittar nått till skolavslutningen, annars får det bli plan 2, haha. 
Har inte så mycket att säga, det händer inte så mycket just nu, förutom att jag ska flytta om kanske 20 dagar och mitt hus är just nu kaos och jag sover på en madrass på golvet, men det går det också. Allt är lite smått kaos nu, vill inte flytta och oroar mig för det varje dag. Men har mott min vilja börjat varit mer och mer i Bensjö, och hjälpt till och kanske redan nu insett att det kommer bli bättre snart, kanske till och med bra. Huset blir bara finare och finare, vitt och stort, lovley. Kommer få mitt dröm rum, vitt, mysigt, speglar överallt, tavlor, foton,  fina hyllor med masssa fina grejer, åh ni kommer få se, det är så i min smak.
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: