A dream is just a dream till it comes true

Helgen har varit super bra, förutom en kaos Fredag, så har allt varit bra, älskar vädret och sommaren. Har varit ute mest hela helgen, umgåtts med min fina pojkvän och sovit hos Ellen. Idag har jag varit på bion hela dagen och jobbat, cashcashcash. När jag slutade var jag ute med mina brudar hela kvällen, drog hem vid halv tio nån gång och då tog jag en dusch och myste framför en film, känns hur konstigt och ensamt som helst att sova själv inatt, men jag klarar mig.
Älskar livet just nu, bara 12 dagar till sommarlov( tolv jävla dagar!!!!) och sen går jag bara Måndag och Tisdag sen ledig resten av veckan!

Imorgon åker jag till Alex och sover där. Ha det bra.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: