Stockholm

Efter ungefär en vecka har jag äntligen startat datorn och fått internet, så tänkte att jag lägger upp lite bilder från Stockholm, bättre sent än aldrig! 
Det är sämst kvalite på bilderna, jag vet.. Vet inte vad som har hänt med min kamera ( eller kanske mig hehe)..
 
Vi kom fram till Stockholm på Fredag vid kvart i elva på kvällen nångång, då åkte vi direkt hem till moster och satt och myste på balkongen med jordgubbar, sen gick vi och la oss. På lördag klev vi upp i bra tid och fixade oss, sen åkte jag och Alicia till gröna lund, var där hela dagen och vid nio ungefär var vi nöjda så då mötte vi upp moster och mamma och gick och åt på donken, haha standard. 
Sista dagen( Söndag) spenderade vi i Gallerian och shoppade och fikade hela dagen, sen gick vi och åt, och klockan 7 nästa morgon rullade vi hem mot Bräcke. Tog knappt några bilder alls, vilket jag lite smått deppar över just nu när jag skulle sätta mig och redigera bilder från resan, wellwell.
Satt och åt fruktsallad innan shopping,hur gott som helst. 
Mamma&Alicia, love. Btw, kolla Alicia, hur snygg är hon inte då?? En sån syster är jag ensam om att ha. 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: