W i l m a M a r i a J o h a s s o n

Jag drömmer om- Att William Karlsson en dag ska fria till mig när jag sitter i Kinnarps Arena och kollar på träning, sen att vi ska skaffa en underbart fin son som jag vara hockey intresserad och följa med pappa på träning och sen när dom kommer hem har jag gjort en god middag. Och att jag ska känna alla i Hv71 och bo i Jönköping och  ha ett bra jobb och kunna köpa vad jag behöver. 
 
( Saknar de så jag tror jag dör)
Jag lyssnar helst på- Olika, beror på vilket humör jag är på. 
 
 
Jag är galet stressad över- Allt möjligt, mina betyg, att jag vill tillbaks till Jönköping. 
 
Det finaste jag vet är- Alla spelare i hv71, William Karlsson, Mina närmsta, bebisar, kärlek
 
Jag ser framemot med skräckblandad förtjusning- Att bli vuxen och skaffa barn
 
 
Jag äter helst- Det jag tycker är gott, no shit.
 
Jag är ledsen över- Att jag inte är den jag vill vara, att jag bor där jag bor.
 
 
Jag längtar tills- Hv kör match mot Timrå så jag kan åka dit med Alicia, jag blir vuxen, jag fyller 15

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: