Stå på dig, innan någon annan gör de.

Blev väckt av världens bästa anledning imorse. Vaknade av att pappa kom in och sa att jag hade fått brev. Var allmänt trött och det var tidigt så jag halv sov när jag öppnade brevet  och när jag såg vem det var ifrån och vad det stod, kom tårarna direkt, vart så himla rörd. Läste om det ett antal gånger sen satt jag mig och skrev tillbaks, känner mig ungefär som en gamling nu. Haha som skickar brev osv, men det finns en speciell anleding till allt. Made my day ialfall. 
Sen åkte jag ner till Bräcke en stund och träffade Ellen och kollade på finalen mellan Sverige- Usa. Och för er som inte såg matchen slutade de med 2-1 till Usa, buhu kände jag då. Men tvåa är ju också helt okej ;) 
Sen resten av kvällen har jag dansat just dance 4 med familjen, ätit god middag, kollat på världens drygaste men bästa film, Benjamin Buttons otroliga liv så himla  bra. Och nu ska jag kolla en massa bloggar som jag hoppas har uppdaterat sen sova. Imorgon kommer mamma och hämtar mig och då åker jag dit och taggar skola på Måndag. Konstigt nog har jag längtat exakt hela lovet på att skolan ska börja igen, mest för att allt blir som vanligt igen då, och för att  träningen börjar igen. Så då blir det hård träning, för första gången menar jag det där med hård träning, har verkligen bestämt mig nu, gjorde de när jag insåg att jag vart trött av att gå upp för trappan, inte bra.
Sen ska också Magnis följa med Simon på skolan på Måndag, och då kan jag träffa han hela dagen, som jag har längtat. Flera månader sen vi sågs. 
Godnatt.
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: