Only know you've been high when you're feeling low

Måndag, skolan och träningen var igång. Dagen idag på skolan var helt ok, träffade saknade människor, bytte matte grupp och älskade den, hållde på att kräkas hela dagen för nån stank av gammal mjölk? Men annars var allt super bra. Efter skolan gick jag och Femke hem och tog en lång fika och snackade en massa, sånt behövs oftare. Sen drog vi och tränade, så himla skönt. Äntligen säger jag bara. Blir nog träning imorgon också.
Nu ska jag duscha sen fixa designen på bloggen, blir vitt och stilrent, håll koll ;) 

Kommentarer
Mia S

Hej hur gammal är du?? älskar din blogg förresten, tycker du är jätte fin <333

Svar: Hej, jag är 14 år men fyller 15 i Mars! Tack så mycket sötnos!
Wilma Maria Johansson.




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: