Littlebrother

Världens finaste och störigaste lillebror jag älskar dig tusen gånger runt jorden och tillbaks igen.
( Duuuuckface for ever) 
 
Sämsta Söndagen på länge, eller kanske inte sämsta, tråkigaste. 
Det ändå jag har gjort är att försökt hitta på nått, nördat vid datorn, ätit och försökt hittat på nått. As kul verkligen, fuck tråkiga Söndagar  som den här. Hatar Söndagar mest av allt,  kommer aldrig på nått att göra och det är ingen rolig träning och nu fryser jag ju till is om jag går ut. 
Ellen gjorde ialfall min dag när hon ringde och berättade att hon hade kommit hem från fjällen och ville hitta på nått, så ska äta snart sen gå dit. 
Sen ska jag ta en lååång dusch och måla naglarna och mysa i sängen framför min nya favorit film footloose, redan planerat allt i detail, woop woop.
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: