L o v e

Fick med mig tre tröjor ett par jeans och en klocka hem igår. Klockan vart jag himla nöjd med, har letat en länge nu och nu har jag äntligen hittad jag en. När jag kom hem åt jag pizza sen drog jag till Denise och skulle sova där,men stannade ungefär en timme sen gick jag hem, fick så ont i huvudet och vart allmänt trött. Så la mig i soffan med mamma och Lea istället. Sen sommnade jag. 
Idag ska jag åka upp till pappa vid tre, länge sen nu. Ska öppna en av mina julklappar som jag inte fått än och bara mysa. Kanske träffa Felicia, för länge sen vi sågs nu.
En av tröjorna.
Har glömt tagit kort på dom anndra.

Kommentarer
Nicolina

Fett cool tröja! :D

Svar: Tack babe!
Wilma Maria Johansson.

       http://nmattsson.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: