Kommer inte på nån rubrik..

Haft fullt upp hela helgen, sov hos Ellen igår, vi var med Dennan hela kvällen och tog igen all tid vi missat, kollade på film och åt massa gott. Sen åkte Denise hem vid tio kanske, och då satt jag och Ellen mest och pratade sen  gick vi och la oss. 
Imorse gick jag hem vid tolv och då åkte jag och solade med mamma, himla skönt. Sen åkte jag hem lite brunare än innan och tog en dusch och drog och jobbade på bion med Alicia, filmen sög, var filmen mammas pojkar, har hört av en massa att det skulle vara as rolig och bra, så vart super glad när jag såg att jag jobbade på just den, men satt och kollade på klockan ungefär halva filmen och hoppades på att den skulle ta slut. Så för er som inte har sett den, det är inte värt att gå på den på bio. Sen satt jag och Alicia längst ner också, så lagomt ont i nacken nu. Har också hunnit gått hem till Ellen när jag  kom hem från bion och hämtat en film som jag ska ta och kolla på nu, den handar om hur man har ett barngympa pass, håller på att lära mig att bli en ungledare för barngympa. Ska börja ha pass nästa vecka, så  den här veckan blir det sten plugg och planering, vuxenpoäng ;)

Kommentarer
mamma

Bra jobbat gumman! Kanske mamma får låna filmen också ;)




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: