I wanna begin, But I don't know how,

Godmorgonvaknade nyss, klev upp och åt frukost och nu ska jag packa ihop mina grejer och sen åka till mamma.
Har letat efter en låt ändå sen jag såg filmen LOL för första gången, och igår hittade jag den, gissa hur glad jag vart? 
Så jävulskt bra låt så jag tror jag avlider. Lyssnar på den om och om igen, im in love.
Sen håller jag på att lacka sönder på mitt tangentbord, laggar som in i helvete, jävlabajs. Hela min dator håller på att ta sina sista dagar, seg så jag vet inte vad, stängs av lite när som helst, och blir kokhet efter typ 10 minuter. 
Sen drömmde jag världens bästa dröm inatt,och sen vaknade jag när det var som bäst, åh vart så le. 
 
Surläpp och fuck you fingret för steppa in och visa vad dom tycker om allt som går skit just nu.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: