~

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: Dejtar inte ;) 

Varit kär: Yes

Förlorat någon speciell person: Ja

Varit deprimerad: Har hänt

Varit så trött att du somnat sittandes: Ja i bussar och tåg och sånt där.

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nja

Brutit ett ben? Nej :) 

Gjort nåt du ångrar? Vem har inte gjort det? 

Hoppat Bungee Jump? Nej men skulle vara grymt att göra.

Ljugit för någon du tycker om? Jodå

Ätit en hel tårta? Nej uscha

Gjort bort dig offentligt? För många gånger haha... 

 

 

 

I ÅR HAR DU: ( Tar förra årets eftersom det nya året nyss började) 

Lärt känna en ny vän: Inte blivit riktigt vän med kanske, men lärt känna. 

Fått ditt hjärta krossat: Ja

Hur många barn vill du ha i framtiden: Ett eller två

Har du några husdjur?: En katt och fyra hundar

Vill du ändra ditt namn: Ja tycker Wilma är " töntigt" 

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var hemma hos pappa tror jag

Vilken tid vaknade du idag: Halv sju

Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov 

Någonting som du längtar till: Min födelsedag

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Jag vet inte riktigt?

Vad lyssnar du på just nu: Ingenting

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens:Ja

 

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Wilma Maria Johansson

Stjärntecken: Fisk

Kille eller tjej: Tjej

Grundskola: Bräcke Skola

Gymnasie: Inget än, men funderar på att gå awpe i Torpshammar

Högskola: 

Hårfärg: Egetentligen blond, men kör på brunett nu

Långt eller kort hår: Kort

Längd: 1,76 kanske?

Piercings: Örhängen och navelpiercing.

Tattoos: Ingen

Höger eller vänster: Vänster

Operation: 

Bästa vän: Har många

Sporten du spelar:, går inte i nån sport, men tränar.

 

JUST NU:

Äter du: Ingenting.

Dricker du: Inget

Är du på väg att: Lägga mig i sängen och kolla på film

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Ja

Vill du gifta dig: Om jag hittar den rätta så

Karriär i åtanke: Jag har inte en anning, vill bli nått stort ialfall

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: Ibland ibland inte

Mirakel: Nja kanske

Kärlek vid första ögonkastet:Nej, men kanske " intresserad " vid första ögonkast ;)

Himlen: Nej.

Änglar: Nej.

 


Kommentarer
Nicolina

Namen, så himla söt! :')

       http://nmattsson.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: