Dag 9 – 10 saker ni inte visste om mig

Hoppar över dag 8, minns inte vad jag köpte senast
 
1. Jag är helt beronde av spotify. 
2. Jag vill spola tillbaks tiden till sommarlovet, allt var så bra då.
3. Jag har blivit himla tajt med Femke och Alica, har alltid varit tajt med dom, men nu har vi börjat umgås alla tre, vilket äger. 
4. Jag ääääällllsssskkkkaaarrr choklad. 
5. Jag vill vara lite kortare.
6. Jag har aldrig rökt, och tänker inte göra heller, bara onödigt. 
7. När jag var liten stod jag och tjatade på mamma att jag ville ha en jätte dyr nalle, men mamma tyckte det var onödigt, men efter en anning med tjat sa mamma att jag fick den om jag använde den och inte la den i nån låda bara, sen den dagen har jag haft den i min säng tills nu, och kan inte sova utan den, haha. 
8. Jag vill jättejätte gärna lära mig dansa.
9. Jag har mössa typ jämt. 
10. Jag stör mig på såna som försöker spela "cool" framför folk dom har en crush på. 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: