Dag 3 – Såhär såg förra året ut

Var i Grekland med familjen
Åkte till Stockholm två gånger och myste med moster och var på grönan.
Var en massa med Denise och Ellen. 
Lärde känna William och ungefär halva 2012 handlade om han.
Var mycket med Gällö killarna. 
Tränade en massa innan sommaren.
Drunknade i te. 
Hade super roliga utekvällar på sommarlovet. 
Var hos Ella och Alva två gånger med Nicolina, och Ella var här en massa. 
Fotade jämt. 
Gjorde om på rummet ett antal gånger. 
Pappa träffade Annelie och hon och Nathalie täppte igen luckan i mitt liv. 
Måde allmänt  grymt, men hade mina stunder. 
Lärde känna en massa nya goingar. 
Fick godkänt i alla ämnen, och vart nöjd. 
Fick en ny telefon. 
skaffade systemkamera. 
Fyllde 14 och kände mig super stor. 
Hängde en massa i stan under storsjöcupen, och sov hos Moa. H 
Var tvungen att säga  hejdå till min absolut bästavän och vara ifrån han i kanske ett halv år och mått super dåligt av de. 
Och en maaaassssaaaa mer.
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: