Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

 
1. Jag använder bara dr denim jeans, kan verkligen inte använda nått annat.
2. Jag vill ha pojkvän, komsi.
3. Jag har slutat brytt mig vad folk tycker, jag försöker ialfall.
4. Jag älskar att träna.
5. Jag skämms på riktigt över hur jag såg ut i skolkatalogen, skulle vilja sno allas och måla över mig. 
6. Jag kan inte tänka mig  med en iphone tex, stenklump är jag lixsom.
7. Jag kan verkligen inte stava, har alltid varit sämst på de, och där har ni anledningen till att jag skriver som en fem  åring. 
8. Jag är sjukt udda ibland, take it or leave it. 
9. Jag är sjukt le på bitchar som tror dom är nått.
10. Jag är pedantisk, och alla tycker jag är som en pansionär ibland för att jag vill ha allt på mitt vis haha ;)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: