Be A heartbreaker

Hola.
Gårdagen gick ut på att sita hemma i soffan, äta himla god mat så jag trodde jag skulle spy, fota med Ellen och Lea, och " fira" in det nya året. Sen sov Ellen över. 
Vaknade imorse vid 12 och då åt  vi frukost och fixade oss. Ska snart åka till Bensjö och kolla på huset, spännande, spännande.
 
Helt ärligt var jag  nära på att ta bort facebook igår, alla himla " gott nytt år" och " åh jag har inte duschat sen förra året, usch vad jag är äcklig " statusar gjorde mig helt galen. Sen efter de kommer alla statusar " vi vet att det är nyår så sluta skriv de" och " 100 statusar om nyår på raken, omg"  no offence men det är himla irretersamt. 
Och visst jag kan ju skita i att kolla facebook just under  " kaos" timmarna, men hur lätt är de när man är beronde då ? 
 
Hoppas alla får ett bra år ialfall.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: