Alva här

 
Hallå där Wilmas bloggläsare, roligt att bekanta mig med er! Jag heter då Alva och är snart 13 år gammal. Wilma är en utav mina bästa vänner och jag har känt henne i nästan 2 år strax, rätt mycket ändå, och vad snabbt det har gått. Minns så väl i Eskilstuna då jag precis lärt känna dig och Nicolina, när vi låg på backen när alla hade sina nya brillor och lyssnade på "Fest i hela huset". Nu känner vi varanndra rakt igenom och jag kan lita på henne jätte bra.
Wilma är världens snällaste och världens absolut finaste tjej! Ni som följer hennes blogg må ju vara lyckliga vöver att ni hr hittat hit en gång i tiden. Fortsätt läsa hennes blogg för fan, för hon är bäst. 
Klicka in på min blogg också vet jag! ALVANYLANDER.BLOGG.SE
Kyss & puss / Alva

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: