When you meet someone special... you'll know.

Har varit på hur bra humör som helst idag,och livet är verkligen på topp nu. Går hyffsat bra i skolan, och har fantiska vänner som får mig att må bra varje dag, har börjat umgås mer och mer med Ronja, Femke och Alicia och vi fyra har det så roligt tillsammans, och inget kan bli bättre. Nu ska jag bara hitta min drömprins sen är jag helt nöjd. 
Idag blev jag väckt av frukost på sängen av Ulf, sen fixade jag mig och åkte till skolan, hade klassråd, sen vanliga lektioner fram till lunch. Sen hade jag foto hela eftermiddagen som alla andra Fredagar, eftersom att varken jag eller Denise hade med oss några bilder, och hade bestämt att vi skulle hitta på nån cool idè tillsammans så passade vi på att fota medans dom andra redigerade bilder. Och bilden där uppe vart resultatet. Bilderna såg helt super kanon grym ut på kameran, sen när jag kom hem och skulle redigera dom på datorn var dom alldeles suddig och inge bra alls, brukar vara tvärtom? Men några bilder vart bra som tur är. 
Ikväll ska jag gå på hockey med brudarna och sen får jag se vad jag gör, ska nog kanske sova hos Ellen med hon och Denise, vi får se vi får se. 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: