Statistiken är på botten.

Har tappat runt 20 läsare ungefär, känns as surt.. 
Kanske är för att jag inte bloggar lika ofta som jag gjorde förut och bloggar om rätt ointresanta grejer. Men men.
Ialfall så kom jag hem från tältningen vid två nån gång, är så himla trött och sliten. Hade inte med mig kameran, vilket jag ångrar en anning nu. Var hur fint som helst där och gjorde en massa sjuka grejer med klassen som jag nu skulle vilja ha kort på. Åkte först buss upp till Sösjö, sen skidor i 5 km till nån tjärn. Satt upp tre militär tält sen käkade vi mest och "busade" i snön, älskar min klass mest av allt. Sen drog jag, Pelle, Frodo, Alicia och Femke upp på ett berg och gick runt hela de, och det var så fint så jag trodde jag skulle avlida, fick ett sår i hjärtat när jag insåg att kameran låg hemma och minnet på mobilen var fullt, men några få bilder fick jag till. Sen myste vi mest på, och sen somnade alla. Åkte skidor tillbaks vid halv 11 imorse sen buss hem. Har aldrig i hela mitt liv längtat så mycket efter en dusch och vatten, var hur skönt som helst att få komma hem och göra sig fräsch.
Resten av dagen har jag legat i sängen och kollat på film och slappat. 
Får se om jag går på ug med Ronja sen och sover hos Ellen, kvällen är ung än! ;) 
Lilla gosen får stå för bilden

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: