Söndags mys

Har ätit Ben and Jerry, tränat hemma, varit på bion och jobbat, och nu ska jag ta ett bad och sen måla naglarna. Taggar Måndag imorgon, vill träna, och ta hem min novell som jag ska göra klart, hade planerat hela förra veckan att jag skulle ta hem novellen och skriva hemma i helgen, men självklart glömmer jag den på skolan och får inte ett skit gjort.. Så får göra det i veckan istället. Sen måste jag kolla efter kläder,skor och sovsäck, ska tälta med klassen från Onsdag till Torsdag, taggar inte att sova i tält nu.. Dock är det militär tält som man kan elda i, men ändå.. Jag brukar tycka det är jobbigt att vara ute en hel dag, och nu ska jag sova ute. Men det blir nog kul ändå, får jag hoppas.  Sen får jag se om jag följer med Alicia till Sundsvall och går på Timrå- HV71, om plånkan har nått att erbjuda så blir det så. Sen har jag nog inte så mycket mer planerat i veckan, är ledig Torsdag och Fredag, så kanske hittar på nått då. Puss.
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: