Nytt och fräscht.

Hola amigos, ba bra elle?
Torsdag och bara en dag till sportlov, kan inte bli bättre.
Idag efter skolan åkte jag Ronja och Ellen hem till Ronja och fikade och färgade håret, äntligen säger jag bara, det var på tiden, mitt hår började mer likna ett råttbo än hår. Tog lite mörkare än innan, så det blev nog super bra, har inte sett resultatet än. Sen fixade Ronja mina naglar med lösnaglar och allt, så nu är jag så gott som handikappad. Sen gick jaq hem och åt middag och resten av kvällen ska jaq hitta på nått med Ronja eller bara ta det lungt. 
Har lite smått beslutångest om vad jag ska göra på lovet, TinisFlinis kanske kommer hit nån dag och sover över, sen vet jag inte vad jag ska göra. 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: