Min helg

I Fredags slutade jag klockan kvart i tolv och då gick jag hem och fotade(som jag redan har sagt förut) och sen åt jag god middag med familjen och myste framför gladiatorerna. Hade också "hemma spa" med mamma,Lea och Alicia, super mysigt.
Haha charmig.
I Lördags var jag hemma hela dagen och väntade på att Alicia skulle komma hem så vi kunde hitta på något, vilket slutade med att hon kom hem sent och vi tog en promenad ner till affärn och mötte upp Ronja, sen påvägen hem förfrös jag mina fötter och fick sitta med värme grejer på dom hela kvällen, att jag aldrig lär mig att det är för kallt med converse nu. Sen gick jag och la mig och kollade på Pretty little liars och somnade i tid. 
Före ( sämst bild för att ljuset inte var på min sida ) 
Efter
Idag vaknade jag för tidigt och ingen annan var vaken så låg i sängen till tio ungefär och då tog jag och städade rummet,  sen överraskade jag min älskade syster med att städa hennes alldeles för stökiga rum, ibland är jag väll för snäll. Sen gick jag och mötte Ellen och var med henne en stund. Nu ska jag ta och sova och ladda för en full vecka med träning, barngympan kör igång och har fullt upp med den, sen ska jag även med Moa och simma på Tisdag.
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: