Kärlek till er

Bästavän: Mina allra bästavänner är Ellen och Ella, dom finns där för mig när som helst och jag kan alltid vara mig själv till 110% med dom. Har varit tajtast med Ellen i flera år nu, och vi har hållt ihop i vått och tort vi två. Och Ella, jag lärde känna dig för ungefär två år sen, och ändå är vi som barndomsvänner, vi har blivit så tajt på så kort tid du och jag. Ni är så himla underbara och betyder så jävla mycket för mig, det vet ni. Ni är dom jag verkligen aldrig bråkar med eller lessnar på, tror aldrig vi har bråkat Ella? Bara nått små bråk sånafall. Och Ellen våra bråk är inget som ens räknas. Jag älskar er. 
 
Nära vänner: Mina närmsta vänner, ni vet vilka ni är. Ni är också så himla bäst. Får mig alltid att le när jag är på botten och får mig att känna mig speciell och älskad. Femke, Alicia och Ronja, våra stunder på skolan, vi har så kul, ni är så underbar hela bunten. Och Flisan, alla gånger vi ligger ner på golvet och inte kan andas för att vi får popcorn i halsen när vi skrattar. Och Nora, vi har våra bråk,det har vi, men när vi inte bråkar har vi det så bäst, när vi svullar så man knappt kan gå sen, och när vi fotar och jag ligger och deppar för att du blev så snygg på bilderna och jag så ful, och alla gånger du får lära mig hur man ska smiley på bild för att bli lika fin som dig. Och Nicolina alla gånger vi har cyklat och badat på alma när det är så kallt så man fryser ihjäl, och varje gång när jag kollar i dina lådor och när vi ligger och skrattar hela natten och försöker slå rekord i vem som kan fjärta mest. Ni allihop är så himla bra, och störd och knäpp.  Och Simon, du är så sjukt störig ibland, vilket du får höra rätt ofta av mig, men du är himla bäst också, jag kan alltid vara mig själv med dig och rappa dig i ansiktet bara för att retas med dig och sitta och nypa dig tills du blir hur arg som helst, du är som en bror för mig. Och Denise, vi lärde känna varann för kanske ett halv år sen, och ändå är vi hur nära som helst, du gjorde hela min sommar och jag bodde hos dig nästan hela sommaren, var som en i familjen, alla våra kvällar och när vi muttpruttade i Moa.H ansikte och alla gånger vi har suttit och druckit te och snackat om allt möjligt. 
 
Familjen: Jag älskar er mest av allt, och det vet nog inte ni och det förstår jag, så som jag beter mig så är inte det så konstigt faktist. Men jag är sån bara.. För ni är dom jag vet alltid kommer finnas där, och ni är min dyrbaraste skatt. Pappa, du är världens snällaste, det är du faktist. Det bästa jag vet är att lyssna på den musiken vi lyssnar på i bilen bara du och jag, egentligen hade jag tyckt den musiken hade varit sämst, men när jag är med dig är den bäst. Och jag vet att jag aldrig är hos dig, men jag hatar mig själv för de, hoppas du vet de. För jag önska att jag kunde vara hos dig mer, jag gör faktist de pappa, för jag älskar dig hur mycket som helst. Nu när jag skriver det här är det så att en tår kan komma, bara för att jag tänker efter hur mycket du egentligen betyder för mig. Vi har alltid varit super tajta du och jag, när vi bodde bara du och jag, och när jag jämt åkte traktor med dig på jobbet. Och när jag trodde ett spöke tog på mig och jag låg i din famn i soffan hur länge som helst, hos dig känner jag mig tryg. Och när jag inte vågade sova på mitt rum och jag sov hos dig varje dag tills Annelie flyttade in och jag inte fick plats i sängen nå mer, men det förtjänade du, du är bäst. 
Och mamma, vi bråkar nästan mer än vad vi är sams, varför vet jag inte. Men för det betyder det inte att jag hatar dig, utan tvärtom, att jag vet att hur mycket jag än bråkar med dig, så kommer du alltid finnas kvar. Du bryr  dig så mycket om mig, det inser jag mer och mer, kanske lite för mycket ibland vilket gör mig så arg på dig,men jag vet att du bara vill mitt bästa, nån dag kommer jag tacka dig. Du är så omtänksam och underbar mamma, och finast. Vi är så lika du och jag. Jag älskar er mest av allt, mamma och pappa. 
 
Och momma: Du fick en egen för att det finns ingen som är så viktig i mitt liv som du, och det finns ingen jag skulle klara mig så dåligt utan som dig. Vad hade jag gjort utan dig? Vem skulle jag gå till på rasterna och få äta hos när det var äcklig skollunch och jag håller på att dö av hunger? Du är som en extra mamma för mig, när du dör vet jag inte vad jag ska göra. Jag önskar du kunde se hur mycket du betyder för mig, jag önskar verkligen de momma. Minns du när vi var i Stockholm bara du och jag, vi bråkade ingenting och hade super roligt. Du är världens bästa momma, min bara min. Jag älskar dig med hela mitt hjärta. 
 
Jag ville bara att ni skulle få veta hur värdefull och speciell ni är för mig.
 
 

Kommentarer
Anonym

åh, finaste du. Jag älskar dig <3

       http://nmattsson.blogg.se
mamma

Tack älskling <3 Du betyder mest av allt för oss och jag älskar dig obeskrivligt mycket <3 Kram och Puss




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: