~ Gör ännu ett nytt försök, med en ny lista ~

Dag ett presentera dig själv: Jag heter Wilma Maria Johansson, jag bor varanann vecka hos min mamma och varanann veckan hos pappa, och har gjort det sen jag var två då mina föräldrar skiljde sig. Just nu är min fritid att kolla på Pretty little liars och träna, annars i vanliga fall är jag med mina underbara vänner, tränar, är hemma och pluggar och tar livet lite som det kommer. Jag går i 8an i Bräcke skola, den minsta hålan ni kan hitta, men jag trivs rätt bra ändå. Jag skrattar åt det mesta och är ofta glad, men kan vara världens bitch också. Jag älskar att vara med på bild, men blir lätt blyg. Jag har dåligt självförtroende men det blir bättre för varje dag som går. 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: