Favoriten

Allt rullar på som vanligt, förutom förskyldningen så är allt bara bra. Alla dagar ser exakt lika ut, jag vaknar på morgonen med en hals som man skulle kunna betala för att slippa, drar på skolan, går hem, kollar på pretty little liars. tvingar mig upp ur sängen för att gå och äta middag, äter middag, och sen resten av kvällen kollar jag på pretty little liars,pluggar, äter massa frukt, och duschar, kul liv va? Men såfort jag har sett alla avsnitt så ska skaffa ett liv igen, haha. 
Kom på igår att jag gjorde en lista för nån vecka sen, som jag lovade att inte glömma bort efter typ 9 dagar, vilket jag gjorde, haha typiskt mig att göra nått, sen inte orka/glömma det efter hälften av allt och bara skita i de.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: