Facebook del 2

 

cecilia Gradin- Super fin tjej som jag inte känner

Emma Sahlin-Lika där med, himla fin men känner inte

Joel Störvold-Snygg kille, känner inte så bra, men det tycker jag vi gör nått åt!

Elias Åström- Känner inte..

Mira Lindh- Känner inte, men du är super fin och verkar vara rolig och snäll!

Johanna Pålsson - Skön som inåt, misstolka inte. Och finast. Tycker vi ska hitta på nått, puss.

Moa Blomqvist - Våra stunder på mentorstiden slår ingen, du är snyggast och roligast, älskar dig

Johanna Nygren- Fin tjej!

Fia Roos-Var tajt med dig förut, men sen gled vi isär och det är jätte tråkigt. Saknar dig fina fan!

Julia Edin- Fin tjej som jag vill lära känna. 

Frida Strömberg - snackade rätt mycket med dig förut, men sen slutade vi att snacka. Men du är ialfall fin!

Isabelle Andersson- Söt tjej jag inte känner

Oliwer Nord Bodin- Snygggg kille, tycker vi ska ses nått, puss

Frida Strömberg- Snackade mycket med dig förut, men sen slutade vi med de. Men du är ialfall fin

Tina Karlsson - Vad ska jag skriva? Hade inget alls imot dig förut, tyckte du verkade fett schyst och var as fin. Men sen fick jag höra lite grejer och allt det där var som glömt. Men det går ju att göra nått åt.

Per Sverre- Åh Per, du är så bra. Du har hjälpt mig igenom många mörka sidor och stöttat mig genom allt. Du är underbar rakt igenom, älskar dig.

Linnea Fredholm- Snyggast, tycker vi ska ses nått

Klara Pettersson - Kloris, du är super söt och fin och snäll och bäst, puss hej

Fillipa Sundin Eriksson - Fin tjej som jag inte känner


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: