Facebook del 1

 
Timothy Paulsson- Min fina farbror, du har alltid funnits där och tagit hand om mig. 
Sebastian Pålsson- Känner inte så bra, men snygg!
Elise Gulliksson- Finastefinaste du, otroligt vacker och  snäll, tycker vi tar och ses nått snart, puss.
Tilda Melin- SnyggTilda, du är super fin och verkar hur skön som helst.
Kalle Sandelin-Snygg, snäll, och rolig. 
Loise Hagström- Fin tjej jag inte känner
Emilia Hägglund- fin tjej som jag snackade med mycket förut. 
Ted Adamsson- Eftersom att du bara hade en profilbild sen du var liten fick du ingen bild. Men du är super gullig och snäll, har alltid kul med dig
Jennifer Östberg- Fin tjej jag inte känner så bra, var mycket med dig på "släkt" middagar förut! 
Freyah Linna-Lindgren- superduperfina du, du är  snäll och rolig. Måste ses nått,puss.
Moa Ek- Ekan, vilka minnen som kom fram när jag kom till dig, allt vi har gjort. DU är bäst, älskar dig.
Stina Andersson- Ett av dom rolligaste minnena med dig, med Ellens sko haha. Du är också himla fin.
Moa Hägglund- Moa, du och jag har så bra minnen, men också sjukt dåliga. Vi har bråkat ungefär lika mycket som vi har varit sams, men det gör inget för jag vet att jag aldrig förlorar dig, för vi löser de jämt. Du är finast, jag älskar dig tusen gånger runt jorden och tillbas,de vet du.
Gustav Hofflin- Snyggsomfå, och rolig, har massa minnen med dig. 
Lotta Orrmaker- Min fina vän, du finns alltid där. Saknar dig
LInnea Lindgren- Känner inte dig, men du är söt
Femke Golverdingen- Min Femke, vi har varit vänner ganska länge nu? Vi har det jämt så jävla kul och skrattar som jag vet inte  vad. Minnena med dig får mig att skratta vad som liksom. Du är speciell för mig, hoppas du vet de, min fina underbara ängel.
Madelene Söderberg-  Du verkar vara en sån där som skulle vilja vara som,super fin och hur snäll som helst. 
Gabriel Liljefelt- Snyggast, du har utseendet alla killar drömmer om, tjejerna gillar dig hörru!
Magnus Eriksson- Vi var himla tajt förut, men vi gled isär. Saknar dig! 
Kristina Häggström- Många minnen med dig  sen basketen, puss.
Hilda lindström- Hildisen, du är såååååå fin och bäst. Loveu
Emmelie Sefastsson- vi träffas inte så ofta, men när vi gör de så är det bäst. Jag älskar dig snyggo.
Alex Dahl- Hur snygg som helst. Känner inte så jätte bra, men det ändrar vi på tycker jag :* 
Nora Eklid- Du finns alltid där för mig fina du, och jag finns alltid för dig, de vet du. Jag älskar dig snoris. 
Ella Aronsson- Bästavän, har kännt dig i lite över ett år nu. Och jag är tajtare med dig än jag är med många andra av mina vänner.Du och jag klickade direkt vi såg varan, båda är exakt lika knäpp och mongo. Känner mig aldrig dålig när jag är med dig, du får mig jämt att må bäst, vi ses nästa helg älskling.Jag älskar dig mest av allt. 
Ellen hakfelt- Du vet redan vad jag tycker om dig,så utan att göra en bibel, du är bäst :*
Alice magnusson- Har gjort mycket kul med dig, du är så underbar, fina du! 
Felicia hägg- Känner inte dig, men du är himla fin! 
Anton Blom- Ingen anning vem du är... 
 

Kommentarer
Emmelie sefastsson

Åh, ellerhur. Älskar dig med! <3

       http://Http://emmeliiies.blogg.se/
Emmelie sefastsson

Åh, ellerhur. Älskar dig med! <3

       http://Http://emmeliiies.blogg.se/
moa

Älskar dig med :*

       http://teambracke.blogg.se
Alicia

Du glömde ju miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig

       http://teambracke.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: