Eftersom att jag råkade glömma Alicia

Så får du ett alldeles eget inlägg. 
Fulaste bilden,men jag älskar den.
Du betyder mest av allt för mig Alicia, men det antar jag att du redan visste. 
Du är den personen som kan få mig att le fast att du inte ens har pratat med mig, jag behöver bara tänka på dig och på allt vi har gjort och att vad som än händer som kommer du alltid vara den som aldrig kommer svika mig. Det får mig att le, oavsett vad. 
Du är inte bara en bästavän för mig, du är min syster också. Det finns inget bättre än att vara bästavän med sin syster, ingen kan förstå den känslan fröns dom får själv uppleva de, att jämt veta att man alltid har dig där, att få uppleva en massa roliga semestrar och en massa tråkiga grejer också, det är det bästa jag vet. 
Du kan vara så irretersam ibland, men det händer inte ofta att vi bråkar, för vi är så lika och tänker lika ofta. 
Du är som mitt hjärta, du är det som får min kropp att fungera dag ut och dag in, utan dig klarar jag mig bara inte. Om nånting skulle hända dig Alicia, då vet jag inte vad jag skulle ha gjort. Det skulle bara inte funka. 
Såfort jag får åldern inne och mammas och pappas tillstånd, så ska jag tatuera in nått som har med dig att göra, det är nått jag verkligen ska göra. 
Jag älskar dig mest av allt min allra bästa och finaste syster. 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: