Bra start på dagen

Godmorgon. 
Var helt hundra på att det var Söndag när jag vaknade imorse, såg låg kvar och deppade lite, sen insåg jag att det var Lördag och vart överlycklig, haha. Hatar verkligen Söndagar, det ändå man gör på dom är att gruva sig för att helgen är slut och att man har fem dagar tills helg igen, hatahatahata Söndagar.
Idag ska jag fota, om vädret blir bättre. Kanske åka skoter med familjen, får se om jag orkar. Sen ska jag nog hitta på nått med Denise, eller bara ta det lungt hemma. 
Men först ska jag göra frukost och träna. Sen måste jag kolla igenom min novell en sista gång så jag ser att den är helt färdig. 
 
Har nån nått tips på vart man kan prao? Jag och Ellen har kollat runt en massa, men har ingen anning vart vi vill prao. Vill vara ute i god tid, för förra gången vart det ica för att vi var så seg med att ringa och leta osv.
Jag älskar Kitty

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: