Alla hjärtansdag

Har glömt bort bloggen lite, men jag lever och allt rullar på precis som vanligt, förutom att jag har helt och hållet slutat med Pretty little liars, Ronja sa vem A var och tappade "lusten" att kolla på de. Men lika bra väll de, för nu kan jag börja var social igen, haha. 
Ialfall så igår efter skolan gick jag hem till Ellen och åt middag sen åkte vi och hade barngympan, åh det var så kul, verkligen min grej. Dock satt allas föräldrar och kollade på under hela tiden, men det gick bra. Vart lite fel osv, men det var första gången och vi kände inte barnen. Men har fått höra av många föräldrar nu i efterhand att barnen pratade om hur kul det var hela kvällen, sånt värmer. När jag kom hem från de duschade jag och drog till Ellen och sov där. 
Vaknade hos Ellen imorse(noshit) och åkte till skolan, gymnasieskolan hade nån insperations dag som vi var på fram tills lunch, var himla kul. Efter skolan följde jag med till små kusinerna och myste med lilla Freyah och fikade. 
Ikväll ska jag vara forever alone med mina chokladhjärtan och njuta av att vara singel. 
 

Kommentarer
T I N A ♥

Man vet fortfarande inte vem A är? Jag har sett alla avsnitt och väntar på nytt varje vecka och man vet inte helt säkert vem A är än, så sluta inte kolla!!

       http://tiiinamait.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: