Julmys

 
Fick två jätte gulliga julklappar från två barn på avslutningen på barngympan idag, vart så glad.
 
Dom senaste dagarna har jag bara varit hemma och myst med julmusik och tränat och tränat till lucian på Fredag och Lördag, kan fortfarande inte alla låtar utan till.. Så nu är det inget annat än Lucia sånger i mina hörlurar. Fattar inte, när man hör en låt på radion en gång kan man den utan till sen, men när man verkligen måste lära sig vanliga sånger som man har sjöngt i alla år, ska det vara så svårt att kunna dom. 
Sen har jag slagit in dom julklapparna jag har hunnit köpt. Har några kvar att köpa än, men ska in till stan nått nästa vecka och fixa de, alltid i sista minut haha. 
Längtar nått så otroligt till julafton, julmusik, julmat, julklappar, släkten, allt mys, Kalle Anka, Ljus och massa gott julgodis. Julen är lycka.

Nu ska jag krypa ner i sängen och få lite skolångest och sen somna, vill ha lov nu, är så himla skolless. Godnatt.
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: