Nu är jag tillbaka babes!

Hej, med en ny, enkel och lite smått tråkig header är jag tillbaka. 
Hur har sommaren varit? min har inte varit något speciell alls, rätt tråkig faktist. Har inte hunnit med nått, och har knappt träffat mina vänner alls. Det ända jag har gjort är att varit med Alex( det ända roliga, nästan) och ätit mig flera kilon tyngre,  som det känns iallfall hehe. Sen har jag självklart gjort massa mer små saker också, som åkt båt och fiskat, badat( några få gånger), varit i Stockholm med mamma och Alicia, varit ute och solat, flyttat och gjort ordning en massa på mitt nya rum, ätit glass och haft några otroligt roliga sommarkvällar med mina underbara vänner. Sen har jag varit i Piteå också, har hunnit med lite mer än vad jag tror kanske haha, men ändå känns det som att det inte var en lyckad sommar, har liksom fått för mig att man har en bra sommar varanat år, så alltså kommer nästa sommar när jag går ut nian vara grym? jag håller tummarna om att mina tankar är sanna och att det blir så. 
Vad händer mer? jag börjar snart skolan och taggar sjukt för att bli plugghäst och få grymaste betygen, in my ass men ändå. Jag ska försöka, för första gången i mitt liv inom skolan, here we go.
 
Jag hämtade min dator hos pappa idag, för att vi äntligen har fått internet hemma hos mamma, sen har jag letat rätt på mina grejer till kameran, så nu blir det mycket fotning och bloggning, hoppas jag. 
Hade egentligen inte tänkt att ens logga in på min blogg fröns skolan började och jag verkligen kände att jag ville blogga, men några få kommentarer och önskningar på ask, gjorde mig mottiverad igen.
 
Skulle kunna skiva flera rader till av massa poet och vuxen snack, men har redan skrivit för mycket onödigt och tråkigt redan.
xoxo

Kommentarer
Anonym

Glöm inte gocartkörningen i Svenstavik också ;)

Svar: Haha nej juste, vem är du anonym;)?
Wilma Maria Johansson.




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: