Har inget annat för mig

Vilken färg har dina skor? - Vita, Svarta, 
Hur många sms har du skickat med din telefon? - Ingen anning
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - Billy, min lärare xD
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - Mamma och pappa typ hehe
Vilka namn finns i din smsinkorg? - Up, älskling, och Ellen( dom tre senaste)
Vem kysste du senast? - Alex
Vem pussade du senast? - Alex
Vem hånglade du senast med? - Gissa 3 gånger?
Vad är skillnaden mellan puss, kyss och hångel? - De vet alla redan
Vem kramade du senast? - Momma
När såg du din bästavän senast? - Har mång

Din favoritfilm? - Dear John
Din favoritlåt? - Har ingen speciell just nu
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Ja tyvärr
När vaknade du imorse? - Halv 7
Gillar du hästar? - Dom är fina, men läskiga
Har du ett turnummer? Vilket? - Nej
Vem hade du velat träffa just nu? - Ella och Alva, mina bebisar
Vilket är det bästa året hittils? - 2010 lätt
Är du kär? - Som aldrig förr

När drack du alkohol senast? - 
Föredrar du snus eller rökning? - Inget
Vad heter du i mellannamn? - Maria
Har du en blogg? - Naaaeeeeee
Vilken klass går du i? - SKa börja nian om några dagar
Har du fått IG på ett prov någon gång? - Men ja
Har du fått MVG på ett prov någon gång? - Haha nej..
Har du skolkat någon gång? - Högst 10 minuter, haha ingen badgirl
Sköter du skolan? - Nja, ska börja göra de nu
Är du oskuld? - No
Ditt favorit-band? - Vet inte
Din favoritartist? - Inte en blekaste
Thåström eller Håkan Hellström? - Håkan såklart
Göteborg eller Stockholm? - Stockholm, fast ändå Göteborg.. 
Vars bor du? - Bräcke Betong
Vars vill du bo? - Stockholm när jag blir äldre

Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - orkar inte kolla
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - lika där
Vem skrev åt dig på msn senast? - Haha msn..
Vem skrev du senast på kik med? - Simon
Vad står det i ditt senaste kikmeddelande? - " Vad gör du nu då:D?<3"
Vad står det i ditt senast skickade kikmeddelande och vem var det till? - "Ja precis<3"Till Ellen

Vem ringde dig senast? - Mamma
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - Mig och Alex

Blind eller döv? - Döv
Har du A i något? Isåfall vad? - c som högst
Hur gammal tror du att du kommer bli? - Ingen anning
Vad vill du jobba/jobbar som? - Flygvärdina, eller nått inom Hälsa och kroppsvård
Var är dina syskon just nu? - Aron och Nathalie vet jag inte, hemma hos pappa tror jag. Alicia och Lea är hemma här, och Filip är på sin skola

Senaste kändisen du såg? - Såg Isabelle Strömberg i stan i förrgår, annars Zara Larsson
Favoritkändis? - Vet inte
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - Vet inte haha...
Har du piercingar? - Naveln
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - Minns ej
När grät du senast? - För tre dagars sen, vart arg på Alex.. Haha stackarn var oskyldig..
Är du vig? - Nej
Använder du hårspray? - Nej
Vad är det bästa med dig enligt dig själv? - Att jag kan vara mig själv och bjuda på mig själv, dock bara med dom jag känner bra..

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande 
Vem var du tillsammans med sist? - Alex
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Men haha nej
Uppsatt hår eller hängande? - Uppsatt tror jag, skönast
Vill du gifta dig i framtiden? - Jag tror de

Vilken vän vet mest om dig? - Ellen
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - Kanske, kommer inte på någon
Vem skrev åt dig på Facebook senast? - Alex
Vad stod det i din senaste händelse? - Orkar inte kolla, lol
Vill du bli modell? - Min dröm
Din bästa tjejkompis? - Många
Bästa killkompis? - Simon och Ted
Vad var det senaste du installerade på din dator? - Ingen anning
Vem är den perversaste person du känner? -  Jadu
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - Håret, kläder

Favoritdryck? - Dr peper
Favoritdryck innehållandes alkohol? - Cider
Senaste CD-skivan du köpte? - Använder inte cd
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? - Nej
Vad ska du göra i sommar? - Sommarn är slut...
Hur många har du strulat med på en kväll? - Inte fler än en
Har du rökt på/knarkat? - Fan heller
Hur ofta festar du? - Aldrig
Favoritskådespelare? - Hillary duff


Klänning eller kjol? - Klänning
Har du varit med på TV? - Tror inte de
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - Inget
Snyggaste kändisen? - Channing tatum
Har du svarat ärligt? - SÅklart

 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: