be a girl a guy needs.

Hejsan, Tisdag, två dagar närmare skolan. Gud vad jag är pepp, vart nästan, bara nästan avundsjuk på alla på Instagram som la upp bild och skrev "första dagen på skolan i dag" men ändå kändes det skönt att kunna ligga i sängen hela dagen och nörda Äkta människor med min prins, vi har blivit lite beroende hehe. Förutom att slappa i sängen har jag varit på pappas jobb och bara varit hemma, har också lagat mat med Alicia, som jag älskar henne, ord kan inte beskriva de!
Juste, har faktiskt hunnit med att bada idag också, var hur skönt som helst, konstigt nog.
Om ett tag kommer mina fina brudar Femke och Ellen, jag, Alicia och dom mysa och njuta av dom sista dagarna på sommarlovet.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: