Jag har tagit mig hit Utan någon rast eller sömn

Saknar bloggen lite för mycket, och ska börja fota igen, nu när vädret oftast är toppen och våren är här. Så nu blir det mycket nya bilder, och mycket bloggning. 
Har hunnit med rätt mycket dom senaste dagarna,
 
-haft utväcklingssamtal och fått lite pepp till att rycka upp mig i skolan, och insåg att det bara är ett år kvar på grundskolan
 
- Varit i fjällen med Ellen och åkt en massa skoter, solat och bränt mig i ansiktet, kollat på film och ätit massa b&j. 
 
- Varit ute och sprungit.
 
- Myst med min finaste Alex, kollat på en kvart av en film tills datorn stänges av och vi somnade istället, fikat och gått på skolan. 
 
Och idag fyllde min vän Ronja år, så gick hem till henne efter skolan och åt go fika, efter de kom mamma och hämtade mig, så då åt jag middag. Och nu tänkte jag ta med min kamera och gå ut och ta lite vår bilder. Ikväll kommer nog Alex hit, sen ska jag ut och springa också. Lovade mig själv att börja springa när det vart vår, vilket jag för första gången i mitt liv, ska hålla.
Har också suttit och fixat med lite skal, när plånboken medtycker blir det ett.

Kommentarer
Femke

Kan inte du fota mig nån dag baby ? :) <3

Svar: Jo absolut :) <3
Wilma Maria Johansson.




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: