För jag kan göra det som ingen gjort, Som ingen gjort!

Äntligen har jag samlat all ork och fotat, en applåd till mig själv. Nu har jag bara några få saker att göra, och uppnå tills jag kan vara nöjd med mig själv i några dagar. Har gått och pratat med Billy om skolan, och fått ännu mer pepp till de, känns bra nu.
Förutom min värsta mensvärk i hela mitt liv, sämsta provet och att jag har varit sur på allt och alla, så har dagen varit helt okej. Efter skolan gick jag hem till Ellen med Kalle och Lucas och kollade på film, sen gick jag hem och fotade, tog tusen bilder och fick till 2 halv bra bilder, som vanligt. Nu väntar jag på Alex och sen blir det mys resten av kvällen, jag behövde nån som kunde göra mig lite gladare i mitt hemska humör, och min fina pojkvän ställde upp. Ha en bra kväll. 
 

Kommentarer
Nicolina

Asså OMG! Jag blir så avundsjuk varje gång jag går in på denna blogg. För varje gång jag bläddrar ner så är de bara finare och finare bilder på dig. När jag blir stor och ska ha barn ska jag be till Gud om att alla ska få ett sånt dröm utseende som dig. Men de finns bara en människa med dom där underbara ögonen och de super fina lockarna i håret och det är ju du Wilma! <3

Svar: Åh Nicolina<3Du får mig att känna mig speciell varje gång du ger mig dessa komplinganer. Du är så underbar och fin! Jag ska be till gud att jag får en sån fin,glad och duktig person som du, du är bäst<3
Wilma Maria Johansson.

       http://nmattsson.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: