jag svävar mellan natt och dag

Tog och startade datorn efter flera dagar utan den, har ingen användning alls av den längre, tar alla bilder med mobilen och kameran bara ligger på rummet och jag  tar inga bilder alls. Sen känns det som att jag har lagt upp alla bilder jag har på datorn redan, så finns ingen mening. Orkar inte riktigt med bloggen, har sen jag skaffat den, verkligen älskat att blogga och få skriva och lägga upp bilder, sen får den som vill läsa, den som är intresserad. Vilket har varit runt 50 läsare runt dagen, mest mina vänner och lite övriga. Men nu har jag börjat lessna, och orkar inte vara så "aktiv" som jag har varit. Så jag tar en pause från sitta och redigera halva tiden av min tid, och sen sitta och funderar över en rubrik och text resten av tiden. Men mobilbloggning kommer jag inte sluta med, det skulle kännas tråkigt utan att blogga. 
Iallafall följde min finaste med hem efter skolan idag, vi myste, och bara hade det bäst, som alltid, vad har jag gjort för att få denna underbara kille, en fråga jag aldrig får svar på. Nu har han åkt hem, så nu ska jag ta en dusch sen får jag se vad jag hittar på. 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: