Vad jag än säger,så vill jag ha dig tillbaka.

Tjatja.
Igår kväll var jag med Flisan, vi fotade lite, spelade just dance 3,och hade det super bra.
Sen resten av kvällen kollade jag på tv med pappa och Annelie, somnade dock vid halv 8 i soffan..
Så i morse när jag vaknade var jag piggelin, haha nerå men var as pigg. Så klev upp fixade mig och åkte till skolan.
Var en helt okej dag på skolan. Somnade på bussen när jag skulle hem.
Vaknade av att Tofflan och Jesse satt och viska om att dom inte skulle väcka mig så jag skulle missa att kliva av där jag bor, haha snälla.
Nu har jag precis ätit, och nu blir det plugg resten av kvällen. Känner mig så in i hvetes förskyld så nu blir det vila för mig, P U N K T.
Blir nog ingen idrott för mig i morgon heller..

Jag saknar mina prinsessor mest av allt..


Kommentarer
A L V A ♡

Jag saknar dig också, min bästa. <3

       http://alvanylander.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: